2010. április 25., vasárnap

Nagyon csokis muffin




Húsvétra készítettem ezt a muffint, amely nagy sikert aratott a locsolóknál. Receptjét kolléganőmtől kaptam, illetve együtt találtuk az interneten. Ezúton kérek elnézést attól, aki felrakta, mert nem emlékszem, hol találtuk, kinyomtatva hazahoztam.... Köszönöm neki!

Mivel csokidarabkákat sütünk bele, ezért az állaga, íze mennyeien csokoládés lesz és nem száraz.

Ebből a mennyiségből nekem 16 db normál méretű muffint sikerült kihoznom, de szerintem lehet több is, kicsit túltömtem a formákat anyaggal :)


Hozzávalók:

385 g liszt
1 ek. sütőpor
2 ek. kakaópor
150 g barnacukor
2 tojás
150 ml tejföl
150 ml tej
60 ml olaj
170 g fehércsoki
170 g étcsoki
(én raktam bele még kb 100 g tejcsokit is)


180 fokra melegítsük elő a sütőt, amíg ez megtörténik, elkészítjük a tésztát.

A csokikat vágjuk apróra, szól a recept, na ez így nehezen sikerül, főleg az étcsokival. Én először kézzel törtem őket a lehető legkisebbre, aztán beraktam egy zacskóba és húsklopfolóval apróra törtem.

A lisztet, sütőport, keverjük össze a kakaóval. Egy másik edényben a tojást, a tejfölt, a tejet, a cukrot és az olajat szintén összekeverjük, majd ehhez apránként hozzáadjuk a lisztes keveréket. Végül belekeverjük a csokidarabkákat és ezt a tésztát beleadagoljuk a formákba. Kb. 25-30 percig sül, én addig sütöttem, míg a tészta még egy icipicit nyersnek tűnt, mert így nem lesz a süti száraz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése